perjantai 25. heinäkuuta 2014

Terveiset Meksikosta, oon nyt ollu pari päivää täällä mun perheessä Pachucassa ja on nyt aika keroo vähä aiemmista päivistä, joten palataampas viikko ajassa taaksepäin :)

Viime lauantaina tosiaan oli viimenen päivä Kauhajoella ja lähdettiinki äitin, Ellan, Sannan, Helmin ja Tiian kans kohti Tamperetta ja sieltä Helsinkiin. Oltiin hotellis yötä ja sitä ennen moikkaamas Reettaa, Viliä ja Tuomasta Tampereella. Sunnuntai aamuna aikasin lähettiin sitte lentokentälle ja hyvästelin siinä samalla kaverit ja äidin ja pikkusiskoni. Olin surullinen mutta samalla toooosi onnellinen ja innoissani lähössä!

Matkat meni suht nopeesti, baikka 12 tunnun lento Frankfurtista Mexico Cityyn oli vähä puuduttava, mutta meni ehkä kuitenkin nopeempaa kuin ajattelin. Perillä kaikki oli tosi väsyneitä ja puolentunnin bussimatkan jälkeen suurinosa meistä oli heti valmis nukkumaan mutta osa sitte lähti kuitenki vielä hakemaan hotellin läheltä jotain pientä syötävää :)

Meksikoa sit kierreltiin seuraavat kaks päivää ja heti parin päivän perusteella voi olla sitä mieltä, että meksikolaiset ihmiset on kyllä ihania :D Paljon sosiaalisempia ja iloisempia!

Nyt oon siis täälä mun perheessä ja perhe on kyllä tosi ihana ja ehkä parempaa en vois toivookkaa! Siskot on ihania ja auttaa mua kyllä kaikes, sekä opettaa espanjaa minkä kerkee :) Vanhemmatki on ihania ja auttaa kans kaikes, mut ei oikeen pystytä kommunikoimaan kunnolla vielä :D mut niinku nää hokee mulle koko ajan että ''baby steps, baby steps'' ehkä tää tästä!

Tosiaan sitte sain jonku ihmeen taudin täältä ja kärsin pahempaakin pahemmasta vatsataudista, joka ilmestyi heti ekana iltana täälä ja edelleen ku aamulla ei olo yhtään helpottunut, lähettiin lääkäriin. Sain muutamat lääkkeet ja olo kyllä parani kerta heitolla ja enää ei oikeestaan oo mikää (: Ainoastaan se , että jotkut ruuat ei ehkä menisi vielä alas mutta pikku hiljaa sekin taas :-D

Tänään ollsaan shoppailtu mulle kenkiä ja shortseja, puhelinliittymää ja sen sellaista. Koko päivä oikeastaan mennyt kaupoilla. Nyt olis aikaa nukkua pari tuntia, sillä 12 lähetään tididididiii rannalle lomaileen!! Edessä siis 11 tunnin automatka.Mutta ehkä se on kuitenkin sen arvoista :)
Palaillaan siis lomamatkan jälkeen.  

Nää kaikki kuvat tulee nyt tänne loppuun koska oon niin väsyny etten jaksa alkaa järjestelemään näitä enää haha :D aion nyt mennä hetkeks nukkumaan, buenas noches :*





Katso ja opi ; Pohjoismaat tunnetaan hyvin täälä päin maailmaa ;) 





<3 Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti